Retur- og refusjonsregler

Vi håper du blir like glad i enhetene våre som vi er, men dersom du ikke skulle være fornøyd eller opplever problemer, har vi 30 dagers returrett og 24 måneders garanti! Ikke bekymre deg. Følg bare trinnene nedenfor.

Retur og Bytte

Sørg for å kontakte vårt kundeserviceteam på kundeservice@teknoa.no. Beskriv i detalj problemer eller tilbakemeldinger du har om produktet vårt.

Vær sikker på at:

  • Alle varer må returneres i sin opprinnelige salgsstand (som ved kjøpstidspunktet).
  • Alle varer må returneres med sine originale esker.
  • Alle varer må returneres i én pakke.
  • Vi vil svare deg på e-post innen 2 virkedager med neste steg, enten det gjelder sending av et nytt produkt eller utstedelse av refusjon.

Merknader 

For garantikrav uten kvalitetsrelatert årsak (f.eks. angrerett), er kjøperen ansvarlig for returfraktkostnadene.

For garantikrav med kvalitetsrelatert årsak, vil Teknoa dekke fraktkostnadene. (Kun etter feilsøking med oss kan vi bekrefte om det er et kvalitetsproblem. Video(er) er påkrevd under feilsøkingsprosessen.) Vennligst kontakt vårt kundeserviceteam via e-post på kundeservice@teknoa.no for detaljer.

Når 30-dagers returperioden er utløpt, vil returer for ikke-kvalitetsrelaterte årsaker ikke bli akseptert.

For kjøp som ikke er gjort direkte gjennom Teknoa.no’s nettbutikk, vennligst kontakt forhandlerne for refusjon.

Dersom forbrukeren ønsker å kansellere bestillingen før utsendelsestidspunktet, kan bestillingen kanselleres.

Vår returadresse i Norge: Dersom en forbruker må returnere et produkt, de kontakte oss via e-post på kundeservice@teknoa.no for autorisasjon før varen returneres. IKKE returner produktet uten forhåndsgodkjenning. Refusjoner vil IKKE behandles for uautoriserte returer.